Kalendarze firmowe – jak je zaprojektować?

Kalendarze firmowe to popularna forma promocji firmy. W pogoni za rozpoznawalnością nie można jednak zapomnieć o użyteczności gadżetu. Jak stworzyć przydatny kalendarz firmowy?

Co powinno się znaleźć na kalendarzu firmowym?

Najważniejszą kwestią jest pole z wypisanymi datami dziennymi. Powinno być duże i czytelne. Nie można zapomnieć również o zaznaczeniu dni świątecznych. Akcentem, który spodoba się wielu osobom, jest uwzględnienie imienin w każdym dniu roku.

Użyteczność to jednak nie wszystko. Kalendarz firmowy warto opatrzyć ładną grafiką. Warto przy tym zadbać, by była neutralna, nie urażając niczyich uczuć. Bezpiecznym motywem są np. krajobrazy. Pole ze zdjęciem to dobre miejsce do dodania logo firmy. W innym miejscu (np. w dolnym rogu), można uwzględnić też jej dane kontaktowe.

Projekt kalendarza firmowego można wykonać samodzielne. Pewniejszym rozwiązaniem jest jednak skorzystanie z usług profesjonalistów. Dobrym przykładem jest firma TiM s.c.

Jakie są rodzaje kalendarzy firmowych?

Forma kalendarza firmowego zależy przede wszystkim od tego, gdzie zostanie umieszczony. Na ścianie świetnie prezentują się kalendarze jedno- i trójdzielne. Pierwszy z tych typów sprawdza się szczególnie w większych pomieszczeniach. Duże cyfry ułatwiają sprawdzenie daty nawet z większej odległości.

Projekty trójdzielne są odpowiednie do mniejszych biur. Firma TiM s.c., która tworzy kalendarze w Gorzowie Wielkopolskim, może wykonać także projekt kalendarzy biurkowych. Przypadną one do gustu wszystkim tym pracownikom, którzy ważne daty wolą zaznaczać długopisem na papierze, a nie wpisywać np. do aplikacji kalendarza w smartfonie lub skrzynce mailowej.

Dlaczego warto zlecać druk kalendarzy firmowych?

Kalendarze firmowe to świetny sposób na promocję przedsiębiorstwa wśród obecnych i potencjalnych klientów. Przydają się też własnym pracownikom do organizowania własnej pracy.

Uzupełnieniem kalendarzy firmowych są ich kieszonkowe wersje. Przedsiębiorcy często wybierają m.in. kubki i długopisy. Popularnym gadżetem reklamowym są też koszulki.

 

redakcja serwisu

Dodaj komentarz

Back to top